کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316519 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویر اولین گوشی منتسب به میزو با دوربین دوگانه فاش شد

روز گذشته تصویری از اولین گوشی میزو با دوربین دوگانه فاش شد که احتمال غیر واقعی بودن آن وجود دارد.

تصویر اولین گوشی منتسب به میزو با دوربین دوگانه فاش شد

در حالی که کمپانی‌های زیادی در حال عرضه‌ی گوشی‌های مختلف با دوربین دوگانه هستند و حتی برخی مدل‌های میان‌رده از این سیستم بهره می‌برند، روز گذشته تصویری از یک گوشی منتسب به کمپانی میزو با دوربین دوگانه فاش شد.

در حالی که خیلی‌ها با نبود دوربین دوگانه در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ ناامید شدند؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی نیز به جرگه‌ی تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند با دوربین دوگانه خواهد پیوست و پرچم‌دار بعدی این کمپانی یعنی گوشی می 6 از سیستم دوربین دوگانه بهره خواهد برد. از این رو میزو نیز دست‌به‌کار شده است تا از بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند عقب نماند.

تصویری که در اصل روی شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است، خیلی واضح نیست؛ ولی می‌توانیم رنگ‌بندی این گوشی را در رنگ‌های طلایی، سبز و خاکستری مشاهده کنیم. اما سیستم دوربین دوگانه‌ی این گوشی که در پشت دستگاه قرار گرفته، شاید مهم‌ترین نکته‌ی این تصویر است. دوربین دوگانه‌ی این محصول به‌صورت افقی در گوشه‌ی چپ قرار گرفته و فلش LED و احتمالا لرزش‌گیر اپتیکال در سمت راست سنسورهای دوربین تعبیه شده‌ است.

نکته‌ی قابل توجه دیگر، اندازه‌ی متفاوت این دو سنسور دوربین است که یکی بزرگ‌تر از دیگری به نظر می‌رسد. سنسور اصلی را باید نمونه‌ی بزرگ‌تر بدانیم که توسط یک سنسور کوچک پشتیبانی می‌شود. احتمال دارد سنسور دوم برای تشخیص عمق میدان باشد. علاوه بر این می‌توانیم بدنه‌ی فلزی دستگاه و خطوط آنتن را ببینیم که در قسمت بالا و پایین کاور پشت گوشی تا لبه‌ها ادامه دارد.

از آنجایی که این تصویر واضح نیست و گوشی‌های داخل آن دارای سه طراحی متفاوت هستند؛ این احتمال وجود دارد که تصویر مورد نظر با استفاده از فتوشاپ ساخته شده باشد. احتمالا افشاکننده‌ی این تصویر قصد داشته است نمایی از طراحی احتمالی کاور پشتی گوشی جدید میزو ارائه کند و باید برای روشن‌تر شدن موضوع منتظر آینده باشیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36139 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/01/13 تعداد مشاهده: 1204
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر